- Регистрация
- 27 Авг 2018
- Сообщения
- 41,510
- Реакции
- 690,324
- Тема Автор Вы автор данного материала? |
- #1
Голосов: 0

ОПИСАНИЕ:
Налаштовуй рекламу, як PRO
Унікальність курсу
Чітка структура
Усі інтернет магазини поділені на 6 типів.
Стратегії, які працюють
Кожному типу магазину поданий набір рекламних стратегій, які найкраще для нього працюють.
Реальні приклади
На прикладі реальних інтернет-магазинів показується, як налаштувати кожен вид рекламної стратегії.
На основі досвіду
Стратегії сформовані на основі досвіду налаштування реклами для понад 500 магазинів.
Це те, чого немає на безкоштовних відео в інтернеті!!!
Програма курсу
Модуль 1.
Підготовка
- Чек-лист як створити, підключити та налаштувати рекламні ресурси Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager
- Як організувати роботу для реклами декількох інтернет-магазинів
- Правильна структура заголовків
Рекламні цілі та планування
- Рекламні цілі
- Прогноз онлайн-продажів. Три кити ефективності реклами
Налаштування Google Merchant Center NEXT
- Заповнення відомостей про компанію
- Логотипи компанії і кольори для оголошень
- Інформація про компанію. Країни
- Інформація про компанію. Магазини
- Налаштування служби доставки. Мінімальне замовлення в Google Shopping
- Швидкість доставки на основі інформації від перевізника (для Франції, Німеччини, США)
- Налаштування інформації про обмін та повернення
- Про фід і Google Merchant Center
- Завантаження фіда
- Відстеження конверсій, автопомітка тегами та числові анотації в Merchant Center Next
- Активація програм "Динамічний ремаркетинг" та "Інформація про товари, розміщена безкоштовно"
- Огляд розділу "Товари", історія та автоматичні покращення
- Як потрапити у Sale (Розпродаж) в Google Shopping
Налаштування Performance Max та різні структури кампанії
- Еволюція Google Shopping (Performance Max)
- Базове налаштування Performance Max за структурою Shopping only
- Структури Performance Max кампаній
- Сигнали аудиторій. Огляд інтерфейсу. Пошукові теми
- Сигнали аудиторій. Сайти конкурентів
- Сигнали аудиторій. Ваші дані (аудиторія ремаркетингу)
- Сигнали аудиторій. Інтереси
- Performance Max на широку аудиторію
- Performance Max за сигналами аудиторії
- Performance Max за категорією товарів
- Після запуску кампанії
Рекламні стратегії
- Типи інтернет-магазинів
- Рекламні стратегії
- Зв’язка “Тип – Стратегія – Структура”
- Стратегія “Товари за пріоритетом” на прикладі магазину xata.in.ua
- Стратегія “Сезонні товари” на прикладі магазину evergo.com.ua
- Стратегія “Основний товар і аксесуари” на прикладі магазину smartrobot.com.ua
- Стратегія “Поділ товарів по ціні” на прикладі магазину superbro.com.ua
- Стратегія “Товари сталого асортименту + трендовий товар” на прикладі магазину tukva.in.ua
- Запустили. Що далі?
Оптимізація та масштабування рекламних кампаній
- Загальний аналіз показників рекламних кампаній
- Місця розміщення
- Стратегії призначення ставок
- Симулятор ставок кампанії
- Планування показу оголошень
- Географія (місцезнаходження)
- Масштабування бюджетом
- Масштабування стратегією “Лідери та аутсайдери” (групи товарів)
- Масштабування стратегією “Лідери та аутсайдери” (товари)
- Підміна ідентифікатора та масштабування стандартною кампанією. Як одночасно запустити Performance Max і стандартну Google Shopping
- Про додатковий фід. Для чого і коли використовується
- Додатковий фід. Розв'язання проблеми “Рекламний оверлей на зображенні”
- Виключення фейкових конверсій з участі в розрахунку у стратегії призначення ставок
Групи об'єктів (медійна складова Performance Max)
- Про групи об’єктів: товарна та медійна складова Performance Max. Як групувати
- Факапи. Кейси. Структури кампаній. Формула відмінного оголошення
- ChatGPT для створення текстових об’єктів (заголовків, описів)
- Штучний інтелект Lexica для генерації картинок
- Створюємо рекламне оголошення відмінної якості! (частина 1)
- Створення відео в Google Ads за допомогою бібліотеки шаблонів
- Створюємо рекламне оголошення відмінної якості! (частина 2)
Оптимізація товарів в Merchant Center. Додаткові фіди
- Про додатковий фід. Для чого і коли використовується
- Як включити правила атрибутів та додаткові фіди
- Завантаження і особливості роботи додаткового фіда на прикладі вирішення проблеми “Рекламний оверлей на зображенні”
- Як видалити додатковий фід
- Зміна назви та опису у відхилених товарах з допомогою додаткових фідів
- Задаємо безкоштовну доставку (або інші параметри доставки) для окремих товарів через додаткові фіди
- Виключаємо товари з платної реклами але показуємося у безкоштовній видачі
- Задаємо коректне значення для параметру google_product_category
- Видаляємо з рекламної кампанії товари, які зливають бюджет
- Доступ до відеоуроків курсу на 6 місяців
- Доступ до презентацій, чек-листів, інструкцій курсу
- Початок навчання відразу після оплати
ПРОДАЖНИК:
СКАЧАТЬ: